Angående tråkigheter, eukalyptus och Blondinbella

Efter det blygsamma antalet noll uppmuntrande kommentarer på föregående tragiska inlägg bestämmer jag mig för att inte bry mig om vad ni tycker. Jag får väl vara tråkig om jag vill! Här kommer därför ett ointressant inlägg till. Det handlar om min dag.

Idag har jag gått upp efter första ringningen. Ingen snooze med andra ord och jag är ypperligt stolt över mig själv. Anledningen till denna plötsliga redighet var mitt hänsynstagande till rumskamratsbecka. Rebecka hade nämligen sovmorgon imorse och det hade Jenny också. Det var mycket underligt och lite spännande. Att smyga runt i lägenheten och försöka att inte väcka någon och så. Jag lyssnade till och med på min morgonmusik i hörlurar. schysst är jag idag. Superschysst verkligen.

Därefter har dagen spenderats i goda klasskamraters sällskap. Eukalyptusblad har tuggats. Grammatik har pluggats. Hästar har klappats och kaffe har druckits. Det har varit trivsamt.

Idag fyller Blondinbella år också. Det är stort och det ska firas.


Här har ni en bild på Bella som blond. Själv tycker jag att handen i bildens nedre del ser en smula suspekt ut. By the way..


Här har ni en bild på Brunettbella. Tjusig som aldrig tidigare.


Slutligen ger jag er en bild på Jenny och mig. Den illustrerar bra hur glada vi är att Blondinbella finns och fyller år.

Vi hoppas att du är lika glad som vi idag.
Vi hörs sen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0