Julstämning, stiliga karlar och andra härligheter

Ikväll råder julstämning på batterigatan.
Käcka rebecka och jag har nämligen haft unningsafton. Det betyder att man får göra lite vad man vill och äta lite vad man vill och ikväll blev det nudlar, choklad och The Holiday. Det hela kändes fantastiskt trevligt och vi ooohade båda två i kör varje gång Jude Law dök upp i bild.
Nästan i alla fall. 
Det kändes som en bra uppladdning inför morgondagens storhandling och grammatikstudier.


Imorgon kommer min Jenny hem också. Det ska bli härligt. Hon har nämligen varit borta i snart en vecka. Och utan henne är det inte som det ska på batterigatan. Det är ett som är säkert.



Jag önskar er en god natt och säger som min vän Bananen,
Pusi pusi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0