Kvällens bloggtips och boktips. Lästips i allmänhet alltså.

Kamrater! Det är dags för mig att presentera värsta nyheten. En god nyhet!

Ni vet den där ungen jag nämner lite nu och ? Den där raringen min kusin tillika väninna för några veckor sedan i svåra smärtor klämde ut?

Den här ungen har skaffat sig en egen blogg. Eller ja, ungens far har skaffat sig värsta fräscha bloggen, i vilken han delar med sig erfarenheter från pappalivet och livet i allmänhet och så. Jag föreslår att ni alla tar er en titt på den snarast. Att ni tar tillfället i akt och insuper den härliga bäbisatmosfären, för jag vet att ni som jag äälskar föräldrabloggar.

Yes. Gör det nu. Gör det HÄR! Ni kommer inte ångra er.

En annan sak ni kan göra om ni känner att ni har lite tid till övers är att läsa denhäringa boken.

Jag menar, hur kan man motstå en bok med en sådan titel,

och sådana häringa bilder? Jag kan det inte. Motstå den alltså. Ljuvlig är vad den är.

Jahaja. Då hoppas jag att ni skall kunna hålla er sysselsatta.
Själv ska jag se grace anatomy. Lite spänning i vardagen sådär.
Hadet. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0