Igår, inatt, imorse och sen


Igår åt vi pepparchips och drack julmustdrinkar. Det var fint och gott och härligt. Sedan dansade vi disko och var allmänt livade.


Olle gav mustdrinkarna fyra pestoburkar av fem möjliga. Ett bra betyg med andra ord. Vad man dock kan finna en smula underligt är faktumet att halva glaset slank ut i diskhon.

Sedan åt vi hamburgare med bacon på och sedan åkte vi hem och sov. Jättelänge. Jag drömde att jag jobbade med att rensa avlopp. En inte helt orealistisk framtidsförutsägelse.

Sedan vaknade jag och blev bjussad på värsta partyfrullen. Röriga ägg med mycket peppar. Och nu ska jag åka till bergsjön för att hälsa på den där däckbytande gangstersystern. Hemma hos henne brukar de ha festligt fika och sånt. Tycker det känns lovande inför dagen.

Hadet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0