Angående mitt yttre och oönskade hårstrån och så

Idag skulle Frida plocka bort ett hårstå från min axel och insåg då att det satt fast. På axeln alltså. Ganska långt var det, kanske flera centrimetrar, och det hela såg väldigt konstigt ut. Jag ryckte genast bort det med mina effektivt vassa naglar. Tyckte inte riktigt att det passade mitt i övrigt prydliga och så gott som perfekta yttre och så.

Något som däremot passade mitt yttre är de två urtjusiga tröjor jag idag handlat åt mig själv. Jag ansåg dem vara både billiga, användbara och fantastiskt läckra. Nästintill befogade att köpa.
   
Precis såhär såg de ut. Svarta och seriösa. 
Det är lite så jag jobbar nu. Svart och seriöst. Utan hår på axlarna.  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0