Värsta suddiga resturangkvällen!

Tjenatjenatjena. Ikväll har Jenny och den käcka Rebecka överraskat mig med värsta resturangmiddagen. Det hela kom precis i rättan tid, precis när jag börjat med kvällens studier på allvar och det är jag mycket tacksam för. Väldigt stiliga var vi allihop, för det har vi hört att man ska vara när man går på seriös resturang och självfallet försökte jag att dokumentera det hela med den nya fräscha kameran. Nedan finns resultatet att skåda. 
Själv är jag ganska nöjd. Ska jobba litegrann med det där med skärpan bara. 

Här är Jenny när hon sprayar håret med torrshampo. Torrshampo är en dösmidig uppfinning för den som lider av tidsbrist eller vattenskräck. Luktar ljuvligt gör den också. Jennys kommer från något fancy märke och kostar massa pengar. Om ni undrar vilket kan ni kanske fråga henne.

Så här ser hon ut när hon iklär sig ett par strumpor. Läckert!

Det här är Rebecka. Av bilden att döma skulle man kunna tro att hon inte har några armar. Det har hon faktiskt. Det är bra tycker jag.

Och här har ni mig och Rebecka. Ser ni så mycket vi tycker om varandra? Om inte kan jag berätta att vi gör det. Jättemycket.

Här är Jenny efter smaklig middag. Hon tyckte tydligen inte att jag fått nog av paketer för här ser ni hur hon ger mig en bok av nobelpristagaren Herta, ett kulturrött läppstift och en skrubbande grej som tydligen ska ge en en mjuk hud. Jag tackar så hjärtligt. Känner mig helt överväldigad och ganska bortskämd. Ganska mycket bortskämd.

Imorgon ska jag skämma bort mig själv med Saras sällskap. Det ser jag fram emot alldeles tokmycket och måste därför sova en blund. Så att morgondagen kommer fortare och så.

Sov snyggt kamrater.
Puss!


Kommentarer
Postat av: anders 42

herregud dina roomies är verkligen sexy bitches!

2009-11-04 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0