Det artonde året och bilder och så

AIK vann matchen. IFK förlorade matchen. Jag vann tio kronor. David förlorade tio kronor. Känns bra tycker jag.

En annan sak som känns bra är att kunna se tillbaka på sitt ganskaså händelserika artonde år med ett leende på läpparna och en nöjd känsla i magen. I sann blogganda tänker jag giva er bildbevis på några av årets goaste händelser. Varsågoda gott folk!

Låt oss börja just med när jag fyllde år sist. Förra året, den andra november alltså.Värsta fräscha dagen som firades på ett nattåg mellan Berlin och Malmö. Med choklad och paketer och stämsång.

I Malmö hos den årfyllande farmodern. Med massa tårta och festligheter.

och i Göteborg på värsta överraskningsmiddagen. En bildbefriad tillställning. Tyvärr..

Och vidare har året fortsatt i festligheternas tecken. Mycket disko har dansats och allt möjligt har firats.

Massa människor har fyllt år


Det har blivit nytt år


Världen har fått skåda massor av tjusiga utklädnader

Och nytt fräscht mode


Ett utsökt projektarbete har komponerats, ihopdiktats och framförts


Den danska huvudstaden har besökts

Det har grillats

och valsats

och balats

och studentats.

Festivaler har besökts

Coldplay har skådats


Dessutom har vi hunnit flytta. Tyska har studerats. Nya vänner har dykt upp. En blogg har kommit till. En unge har fötts. Slutligen har även jag insett hur lång tid det tar att ladda upp bilder på en blogg.

Ja. Min slutsats är hur som helst att det kommande året kommer få svårt att slå det föregående. Men jag önskar det ändå lycka till. Lycka till året!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka nostalgi känslor jag fick nu. fiint år helt enkelt

och grattis igen min clementin

2009-11-02 @ 17:17:14
Postat av: Malin

Gillar din blogg. Du skriver bra och framförallt roligt. småsaker (som egentligen inte är roliga) gör du roliga!

2009-11-07 @ 16:47:10
URL: http://malinsblogg-frozenheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0