Dagen ur den lilla grönas perspektiv

Wowowow. Trodde aldrig riktigt att jag skulle få möjligheten att säga det här, men idag kan jag dela med mig av dagen (kvällen) i bilder som varken är snodda eller webbkamerade. Föräldrarna är tydligen duktiga bloggläsare, som uppfattade min dolda önskan i ett inlägg för längesedan. De gav mig nämligen värsta kameran i present! En grön en. Tjusig och fungerande. Alla tiders!
Nedan ser ni hur glad jag blev.

Jätteglad verkligen. Kanske bidrog också den jättestora och jättemjuka gråa tröjan jag fick av syster och ovan bär.  

samt faktumet att jag fick besök av värsta goa kusinen som gav mig värsta goa pussarna all night lång


goa var också alla de släktingar som bjussade på sina sällskap och så. Både systrar och mödrar och mostrar och mormödrar dök upp och jag kände mig i sanning som en rik kvinna.

En annan kille som förgyllde aftonen var han här ovan. Det är min pappa, far och papput. Man kan kalla honom lite vad man vill för han lyssnar till det mesta. Det var han som fixade den goa kameran. Bra där pappseponk!

Och kollakollakolla här! En massa härliga presenter! Så himla tjusiga alltså!

En helt klart rekorderlig afton, alldeles i min smak.




Kommentarer
Postat av: Jürg

Jag gratulerar dig!

2009-11-02 @ 21:39:16
Postat av: Jürg

Jag gratulerar dig!

2009-11-02 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0