En liten parantes

För övrigt kan jag, för att klargöra och avdramatisera äventyret jag här om dagen var med om, berätta att badrumssvimningen som drabbade mig gick mycket lugnt och sansat till. Att jag hela tiden hade läget under kontroll och hann lägga mig ned med en stor och mjuk handduk under skallen innan jag gick in i mitt avsvimmade tillstånd. Inga huvuden slogs alltså i några handfat. Inga sår behövde sys. Ingen sårades över huvud taget. 

Jag hoppas att detta kan lugna alla oroliga läsare (mor, anders 42, m.fl.)

NU, åter till inaktiviteten.

Kommentarer
Postat av: anders 42

hej ida! anders 42 här. hoppas du mår bra. och jag är glad för att få det där med svimmningen upprätt. jag sitter här och mölar frugans lussebullar. goda. jag sitter här och funderar på om det blir något kalas den 19 december hos er eller om du ska jobba då? vill gärna ha svar snarast (så man kan fixa barnvakt till ungarna och lura iväg frugan på storhandling eller något)

väl mött

anders 42

2009-12-06 @ 22:55:03
Postat av: anders 42

hur gick tentan föresten?

hejdå från anders 42

2009-12-06 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0