Det tvåhundrade inlägget

God morgon/ förmiddag/ dag högt ärade läsare.

Låt mig bjuda eder bloggens tvåhundrade inlägg.
Av statistiken att döma verkar ni icke ännu ha tröttnat på mitt superexklusiva liv och det tycker jag är trevligt. Jag tackar alltså så hjärtligt för uppmärksamheten och så. För ni är ju rättså schyssta ändå.


Ja. För tillfället befinner jag mig föräldrahemmet där jag lyssnar till julig musik, spanar på snön utanför fönstren och läser lite sporadiskt i en rejäl roman. Härligt och helrätt skulle jag vilja kalla det. En utomordentlig start på ett jullov utan synlig ände.

För intresserade (er) kan jag också berätta att träffen med klassenkameraderna igår afton blev ett lyckat event.  Att alla var glada och att några av dom såg ut sisådär såhär.


Lite trötta och glada och nöjda och suddiga, med andra ord.

Härligt!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojojoj. Hela tvåhundra inlägg! Det tycker jag om. Fortsätt såhär! Det trodde man knappt när idén kläcktes. Det finns väl ingen med sina fötter på denna jord som tröttnar på dig och dagens unning tillexempel:D

2009-12-18 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0