Angående en undring och en framtid

Undringar angående inlägget om gårdagens literaturtenta har kommit in till redaktionen.
Läsare förfäras över att vi inte läser vår kurslitteratur ordentligt.

Jag ber såklart om ursäkt för missförståndet. Självfallet läser vi vår kursliteratur. Vi till och med läser den från pärm till pärm. Vi läser kommentarsdelarna och baksidestexterna och diskuterar sedan texterna i fråga på ett djupgående vis. Alltid. Redigt.

Ängslas alltså icke, läsare. Enligt oss själva är vi väl förtjänta av våra finfina betyg. 
Sådetså.




Imorgon är för övrigt den sista dagen på terminen. Den sista dagen på kursen. Den sista dagen på mitt planerade och säkra liv. Sedan skall jag bege mig ut i arbetssökerierna och osäkerhetens dimmiga natt.

Så, om någon känner att de har lust att anställa en sådan som mig är det bara att höra av sig. Jag kan ganska mycket. Vika tvätt och översätta tyska texter och spela blockflöjt och allt möjligt.

I´m all yours liksom. Från och med imorgon.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0